Opskrift | Grøn smoothie med 3-4 ingredienser

Godmorgen skønneste læsere. Jeg vil starte morgenen ud med at TAKKE jer for, at I læser med her på bloggen. Det betyder rigtig meget at I vil kigge forbi – og nogle af jer også kommenterer, det er skønt ♥ Jeg har endnu engang været lidt offline fra bloggen, og jeg er igang med at lede efter nyt tema, da jeg mildt sagt er blevet godt træt af det nuværende. Jeg tror det er ved at lykkedes og jeg har bare lige de sidste ting jeg skal have på plads, inden jeg køber det jeg har fundet. Derefter kan det godt være at bloggen kommer til at se meget rodet ud i designet, da der altid skal laves justeringer når det er implementeret. Håber I glæder jer til at se det ligeså meget som jeg gør!

Læs også: Sund proteinrig blåbær smoothie

I dag vil jeg dele en super lækker og ikke mindst sund opskrift på en grøn og proteinrig smoothie med jer. Jeg er en sucker for smoothies, og spiser dem mindst 3 gange om ugen. De er gode til morgenmad, let frokost/aftensmad eller bare som en lækker snack efter aftensmaden. Jeg kan ikke få nok! Denne er lavet med: 100g frossen spinat, 1 banan, 10g vanilie proteinpulver (kan udelades) og 250g Cheasy vaniljeskyr. Man kan også bruge Cheasy’s vaniljeyoghurt, men konsistensen bliver bare en smule tyndere. Suuuuuper frisk og mega lækker. Jeg plejer at komme rosiner på som topping, men her kan man være kreativ og putte det på som man vil ♥ Nogle tænker måske, at spinat er klamt at have i, men jeg garanterer jer for at man ikke smager det, og det er en nem og god måde at få lidt grønsager fra morgenstunden. Har I en god smoothie-opskrift I vil dele?